Автобус Хмельницький–Олешин, перезавантаження
Усім доброї години! Сьогодні буде третій епізод історії про автобус, епізод називається “Автобус Хмельницький – Олешин, перезавантаження”. Сьогодні розкажу навіщо я це питання знову підняв і надав йому нове дихання. Але про усе по-порядку.
Рівно 6 років тому, 7 лютого 2012 року, я повертався з роботи на автобусі додому. Їхав рейсом на 17:40, людей набилося стільки, що на зупинці ХмельницькЛегпром ледве усі помістилися. В автобусі неможливо було нормально стати. Мені довелося стояти в позі “зю”, ледве тримаючись однією рукою за поручні і “насолоджуватися розслабляючим масажем ребер”. Після тієї поїздки в мене наче “переключився рубільнік” і я зрозумів, що так більше продовжуватися не може. З проблемою громадського транспорту для Олешина потрібно було щось робити. Після того я і написав свій перший пост в групі Олешин в соціальній мережі ВК, з якого і почалася уся ця історія.
Повну версію історії присвячену проблемі автобуса Хмельницький – Олешин я описав, в першому епізоді “Автобус Хмельницький – Олешин, історія“. Ця публікація описує повністю весь шлях, який довелося пройти у 2012-2013 році, щоб спробувати вирішити цю проблему. Хто не читав публікацію прочитайте, щоб зрозуміти суть того, про що буде іти далі, ось посилання.
8 січня, коли я робив публікацію присв’ячену другій річниці створення Інформаційного порталу Олешинської громади, я написав про проблему автобуса. Написав про те, що я піднімав це питання у 2012-2013 роках і про те що жителі громади у 2018 році все таки очікують на позитивне вирішення цієї проблеми. Після цього мене декілька разів питали чи не хотів би я знову взятися за це питання, зробити перезавантаження 😉 Я погодився.
Дехто мені писав, що потрібно написати заяву в Хмельницьку РДА інші, що потрібно писати в сільську раду заяву. Я вирішив скористатися усіма пропозиціями, а також використати ще третій варіант, про який я часто писав в своїх публікаціях і коментарях, це електронна петиція. Але щоб знову підняти це питання мені потрібні були оригінали підписів жителів громади, які в 2012 році підтримали мою ініціативу, щодо покращення транспортного сполучення з перевезення пасажирів на маршруті Хмельницький – Олешин. Оригінали цих підписів мені передали 21 січня і я мав усі карти на руках, щоб зробити перезавантаження цього болючого питання 🙂 Перезавантаження мало відбутися в три етапи.
Перший. 25 січня я написав заяву в Хмельницьку РДА, в якій висвітлив проблему і підкріпив свою заяву 41 сторінкою із підписами жителів, які чітко виступили за покращення транспортного сполучення для Олешина. Також надаю посилання на сам файл заяви, за якість фото прошу пробачити.
Чисто “випадково”, не пройшло і сім днів після мого візиту в Хмельницьку РДА, наш перевізник додає новий рейс в 19:50 з міста Хмельницького 🙂 Останній раз графік рейсів змінювався в серпні 2013 року після 1.5 годиної розмови тодішнього голови Хмельницької РДА з нашим перевізником. Як вважаєте цього разу перевізник була в Хмельницькій РДА? 🙂
Другий. По цьому пункту я писав багато разів і пояснював, що сільська рада, щоб не порушувати закон, повинна надати можливість звертатися до неї через засіб електронних петицій. На початку січня 2018 року був оновлений сайт сільської ради, тепер він розміщений на ресурсі gromada.org.ua. Функціонал сайту надає можливість створювати електронні петиції, які будуть направлятися в сільську раду. Тому я вирішив створити електрону петицію, про це був другий епізод моєї історії “Автобус Хмельницький – Олешин, петиція“. Згідно закону сільська рада, повинна була відкрити мою петицію протягом двох робочих днів. А саме в понеділок, 5 лютого, але цього не сталося. Висновки робимо самі…
Третій. Мені пропонували написати заяву в сільську раду і надати голові і депутатам можливість вирішити дану проблему. Сьогодні мені потрібно було заїхати на пошту і по дорозі я вирішив відати свою заяву про автобус в сільську раду. Ось посилання на файл заяви.
Також я зустрівся з Віталієм Станіславовичем. Не буду переповідати нашу розмову з головою, але я отримав чіткий меседж, сільська рада не дуже задоволенна цією кашею, що я заварив 🙂
Тому пояснюю усім кому не подобається те, що я зробив. В першій публікації я висловив ідею про купівлю автобуса громадою і здійснювати перевезення пасажирів самостійно. Це лише пропозиція і в петиції я про це написав, “розглянути можливість виділення коштів комунальному підприємству для закупки одного-двох автобусів”. Один новий автобус Богдан або Еталон стоїть +/- 1.5 міліони гривень. Для бюджету громади в 17 міліонів, це дуже велика сума, тому це і була лише пропозиція, яку потрібно було розглянути 🙂 В своїх публікаціях про автобус я жодним словом не згадав про міст на Гречани, в петиції ідеться про дорогу від Олешина до Гречан, про те що вона стала небезпечною для жителів громади.
Також була теза, що потрібно було спочатку підійти в сільську раду і обговорити це питання, а потім лише діяти. Пояснюю, перед новим роком я ходив в сільську раду і пропонував свої ідеї по модернізації сайту і надав тоді депутатам персональні поштові скриньки. Але тоді мені сказали, що я пропоную непотрібні речі і краще цього не робити. Я більше і не пропонував свої ідеї в сільській раді 🙂 Усі свої ідеї і поправки я пишу на сайті, щоб усі могли прочитати їх. Деякі мої пропозиції/зауваження були враховані на новому сайті сільської ради, за що великий плюс і вдячність, що сільська рада все таки дослухається до пропозицій 🙂
Сьогодні в сільській раді мені сказали, що з перевізником уже досягнуто домовленості про те, що будуть замінені автобуси ПАЗ на автобуси більшої пасажиромісткості після того, як буде відремонтована дорога по вулиці Лесі Українки 🙂 Мені ось цікаво, наш перевізник кожних пять років обіцяє, що пустить більші автобуси після ремонту доріг в Олешині. Але ось біда, дороги з кожним роком роблять, але автобусів нових так і немає.
Як бачите ця відповідь датована 2012 роком (!!!) після того вже двічі відбувалися вибори в сільську раду, але в нас як немає нових автобусів, так і немає нормальних доріг, то хто в цьому винен? Сільська рада за повних пять років не змогла відремонтувати дороги і надати можливість перевізнику замінити автобуси ПАЗ на автобуси більшої пасажиромісткості? Нам необхідно чекати ще пять років, щоб відремонтували дороги і пустили нормальні автобуси?
Тоді в 2012-2013 році я для себе зрозумів одну єдину річ, якщо ми хочемо вирішити проблему автобуса необіхдно про це говорити на всіх рівнях. Лише максимальна проінформованість жителів громади дозволить вирішити це питання. Тому не потрібно мене звинувачувати в тому, що я намагаюся вирішити цю проблему, а не просто спустити усе на тормозах, як це зробили в 2013 році 🙁
Я не вимагаю від сільської ради нічого не можливого, мені зірок з неба не потрібно 🙂 Я просто хочу, щоб наша сільська рада виконувала закони України. Якщо сільська рада допускається помилок і не виконує закони, я про це пишу. Якщо сільській раді немає нічого приховувати, то невелика критика активістів, яка направлена виключно на покращення життя в громаді піде лише на користь. Я хочу підвищити активність жителів громади. Нам в першу чергу необхідно показувати на прикладі громади, що в Україні є закони і ці закони необхідно виконутивати. Чи може кожен буде для себе вирішувати, який закон йому подобається той він і буде виконувати ? 🙂 Якщо ми хочемо побудувати сильну Україну то необхідно почати з себе, з нашої громади.
Якщо на Вашу думку я щось описав не правильно, поясніть мені такому дурному. Якщо мені пояснять в чому я не правий, я попрошу вибаченя в усіх кого образив своєю принциповістю і прямотою 🙂 Після отримання відповідей від Хмельницької РДА і сільської ради я напишу окрему публікацію. Мою петицію сільська рада мабуть все таки відкривати не буде. Надіюся загалом на позитивне вирішення проблеми, рейс на 19:50 вже добавили, тому те що я зробив уже приносить перші бонуси 🙂
P. S. Описав здається усе, висновки кожному зробити самостійно. Якщо Ви підтримуєте мою спробу перезавантажити і нарешті вирішити проблему громадського транспорту для Олешина робимо репост. І також чекаю Ваших коментарів по усім моментам, що я описав в трьох публікаціях про автобус. Усім спасибі, хто дочитав до кінця 🙂
Автор: Петляк Олександр Опубліковано: 07.02.2018 в 23:53Роздуми про результати виборів і ситуацію в країні
детальнішеОлешинська ОТГ чи є у нас майбутнє?
детальнішеВартість транспортування газу, або як в черговий раз розвести населення
детальнішеНезаконне спалювання відходів біля сміттєзвалища
детальнішеУсім уважно прочитати і подивитися фото і відео матеріали.
детальніше
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.